Cite this article as:

Zenov V. V., Nesterenko E. A. Institutional Bases of the Current Sales of Banking Products. Izv. Saratov Univ., Economics. Management. Law, 2012, vol. 12, iss. 4, pp. 72-75. DOI: https://doi.org/10.18500/1994-2540-2012-12-4-72-75


This is an open access article distributed under the terms of Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC-BY 4.0).
Heading: 
UDC: 
336.71
Language: 
Russian

Institutional Bases of the Current Sales of Banking Products

The article describes the perspectives and problems of individual banking products and products for the large number of clients. Basically the proposed study offers a new look of selling banking products, includes a perspective from the client to the bank’s offer.

References: 
  1. См.: Хабаров В. И., Попова Н. Ю. Банковский маркетинг. М., 2004. С. 165.
  2. См.: Киселев И. А. Коммерческие банки : модели и информационные технологии в процедурах принятия решений. М., 2009. С. 33.
  3. См.: Мхитарян С. В. Отраслевой маркетинг. М., 2006. С. 293–299.
  4. См.: Григорьев А. В. Private Banking в теории и практике // Ваш Банк. 2009. № 10. С. 85.
  5. См.: Profi Online Research. Пресс-релиз. Пользование услугами кредитно-финансовых организаций, 2011. URL: http://profiresearch.ru/files/pr240311.pdf (дата обращения: 17.09.2012).
  6. См.: НАФИ, ХКФ Банк. Банковские услуги – в массы! Стат. исслед. 2011. URL: http://www.banki.ru/news/research/?id=3415774 (дата обращения: 19.09.2012).
  7. См.: Розничные банковские продукты : проектирование, продажа, риск менеджмент : практ. пособие : в 2 т. М., 2006. Т. 1. С. 182.
Status: 
не проверена